1 december

Det har gått enormt sakta för mig idag, har inte gjort något. Ligger och tittar ut genom fönstret.. Tittar på när himmlen faller ner. För några timmar sen var himmlen vit, för någon enstaka timme sen så såg jag inte trätopparna uppe i backen och nu ser jag inte husen på andra sidan gatan. En otroligt tjock dimma lägger sig över Kristinedal! Snart ser jag nog inte ens min ballkong.. Hoppas inte att dimman ligger över Norrahammar ikväll då jag ska jobba, 16.00-21.00.

Ska försöka lyfta mitt arsle härifrån när jag har skrivit klart och damma av i lägenheten. Det behövs! Längtar till det blir helg och ledighet i tre dagar. Efter denna veckan har jag två lugna jobbveckor framför mig om jag inte minns fel. Gud så sköönt det ska bli :) JA, jag är tacksam för att jag har jobb, men jag är trött på det ändå. Så trött att jag slänger in CV lite här och var nu ganska ofta. Alla har väl sådana perioder på sitt jobb! Skulle vilja kunna jobba hemifrån. Jag har bra självdiciplin (om man bortser vad det gäller att städa lägenheten) och älskar att vara hemma. Hihi :)

Längtar mycket till vissa dagar nu! Längtar till den 22/12, så ska jag och Jojje fira jul! Mysa, byta julklappar och kanske baka något gott :) Längtar till den 24/12, kvällen! Då vi ska till Tokared och fira jul :) Längtar till Juldagen och en hejdundrande utgång med fina vänner :) Längtar till Nyår, (ser ljust ut om att få ledigt) som jag också ska fira med fina vänner! Mååste skriva ner sånt hära, så känns det inte lika hopplöst att jobba och slita..

Dags att ta tag i det nu då! Hoppas ni har en bra onsdag :)
Pussar och kramar ♥


En bild från min ridtur igår! Syns inte så bra på bilden, men på det här håller så ser man ända till Tabergstopp, och på andra håller så ser man ner till Jönköping och Munksjön. Riktigt fin utsikt :)

Kommentarer
Postat av: frida

mycket mysig att se fram emot ju!! =) December är en underbar månad, trots mest med jobb ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback