Tisdag

Tisdagen är här, den segaste dagen på hela veckan! Blä på dig dumma tisdag. I alla fall idag när jag jobbar 12.00-21.00, behöver jag ens säga hur taggad jag är?

Har haft träningsvärk både igår och idag. I muskler som jag inte riktigt visste att jag hade. Haha. Nedanför baksida lår typ, över knävecken där. Wierd! Är jätte trött hela jag.. Men kommer man bara igång så ska det nog gå vägen! Det brukar det göra. Har haft supermycket att göra på kvällarna på jobbet, men nu har de satt in så att vi är en till som jobbar som tur är :) Så det blir nog ganska så lugnt ikväll hoppas jag! Sen imorgon så är jag ledig.

Fick min första julklapp igår :) Av Therese (Cryddans ägare), fick ett presentkort på Hööks! Så jag får väl ta att pallra mitt arsle dit vid tillfälle. Någon som har vart där på det nya i Jönköping? Förutom mamma och pappa. Fick även mitt första julkort, från mormor och morfar! Blev så himla glad :) Det hade jag inte förväntat mig! Och Imorgon får jag en julklapp till, jag och Jojje ska ha minijulafton :) Hihi.

Dags att göra sig iordning för jobbet snart! 11 minusgrader är det här, uscha.. Detta betyder att det säkert är runt 15 i Norrahammar. Hopp nehepp nu så ska jag ta och skärpa till mig och göra mig i ordning :) Ha en bra tisdag mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback