Söndag

Har haft en superbra ledig helg, igen! How great is that? Jätte härligt! :)

I fredags kväll, hade jag lite fredagsmys med Ellen och Sophie. Uppe tidigt på lördag, dags för ett Bodypump pass. Fy fan, förklarar det ganska så bra! Det är bara styrka på det passet, och mina muskler är inte så stora som jag trodde. Riktigt jobbigt var det, men ändå så skönt :) Sen blev det en liten shoppingrunda, köpte ett par supersnygga skor (se inlägget nedan) och en mysig poncho. Sen var det bara att gå hem, fixa lite käk, sen vidare ut till stallet och mocka till Cryddis. På kvällen var det dags att titta på Lizah och Joels nya lägenhet, jätte fin och mysig :) Så det blev lite myskväll där sen med.

Idag var jag också uppe i hyffsad tid, dags för stallet igen. Red ut med Cryddan i snön, mysigt och härligt :) Sen så hem och duscha och fortsätta till Månsarp, söndags middag med familjen :) Och nu sitter jag här. Är super trött! Så nu blir det nog att ligga i soffan hela kvällen, dags för söndagsmys :) Hoppas ni andra har haft en lika bra helg som jag! Pussokram på er♥


Dagar som den här tackar jag verkligen Gud för att han
skapade dessa underbara djur!
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback