Måndag

Idag har jag varit så otroligt seg! Förstår inte riktigt varför.. Hade gärna velat hunnit städa, slänga skräp och lite så. Men jag har bara luggit i soffan sen cirkus klockan 14.00. Usch! Var i stallet innan dess, var ute på en lugn ridtur. Har vart helt slut i huvudet rent ut sagt. Blir nog en tidig kväll och en riktig sovmorgon imorgon! Imorgon är det fullt upp på schemat. Jobbar, 12.30-15.00! Sen hem snabbt, byta om och vidare för att möta upp resten av kollegorna vid Waynes. Därifrån traskar vi vidare och käkar julbord. Blir nog gottigotti :) En rolig nyhet för dagen, är att jag troligtvis har fått ett extra jobb, där jag kan jobba hemifrån! Häärligt med lite extra kosing :) Så hoppas att det blir av nu :)

Hoppas ni har haft en bra måndag och inte är så trötta som jag!
Pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback