Hit och dit och fram och tillbaka!

Sitter här och försöker få i mig en brakfrukost.. Går inte så bra, magen tar emot. Magen har inte mått så bra varken idag eller igår, har haft värk lite till och från. Hoppas det går över snarast! Har vart lite sådär tung i kroppen lver en vecka nu känns det som, som om att jag är på väg att bli sjuk igen. Jaja, ingen feber än i alla fall! Får se helt enkelt om det kommer.

Annars far jag hit och dit och fram och tillbaka.. Nästan i alla fall.. Det är jobb, det är Cryddan, det är kompisar, det är familjen, det är extra jobb.. Har inte hunnit träna på både förra och denna veckan. Och just nu sitter jag i en riktigt smutsig lägenhet där det är grejer överallt. Får se när jag hinner ta tag i detta. Usch.

Dags att göra iordning sig för jobbet, 11.00-16.00!
STRESS hit och dit! Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback