Fredag

Fredag och jag är lite långledig, fre-sön! Så himla skönt, men ändå fullspäckat. Idag så har jag vart på intersports kontor och jobbar några timmar. På hemvägen svängde jag förbi Cryddan, sen väl hemma har jag käkat och kikat på tv. Senare så möter jag upp några damer, dags för lite gott käk och prat.

Imorgon så ska jag ut till Cryddan, damen måste ridas! Så blir några timmar där ute. Sen på kvällen blir det mys med tjejerna :) På söndag, så ska jag och Sandra till A6 en sväng för att inhandla den sista julklappen. Sen så ska jag försöka ta mig till gymmet för ett Body jam pass. Så som sagt fullt upp!

Sen under veckan som kommer så är det långa jobbpass hela veckan, sen så ska Cryddan hinnas med, ska försöka få Annelie att ta lite fler dagar den veckan för jag måste även hinna med att clubregga lite. Så det är bara att kämpa på nu! Trevlig helg på er där ute :) Pussarokramar


40 grader varmt känns väldigt långt borta just nu..

Kommentarer
Postat av: mariana DG

om inte du har planerat ngt vore de as kul om vi gick på rihana nästa år du vet :D? hihi jag är ju ARTON då med :D!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback