Bildbomb!

Jag är på riktigt dåligt humör idag, så jag kollar igenom bilder från året som har gått och lyssnar på lite musik så jag blir på bättre humör igen. Here you go!


Här är när vi håller på att fixa i lägenheten när jag precis fått den. Har snart bott här i ett helt år, känns helt sjukt!


Den absolut första förfesten i lägenheten, innan jag flyttade in! En onsdag :) På dagen var vi på Ikea och handlade lite möbler och satte ihop. En riktigt rolig dag och kväll med fina vänner!


En riktig kalas utgång med förfest hos den ganska nyhemkomna
thailändaren Amanda!


Jag Lizah och Martina drog till Göteborg en helg för shopping och utgång!

En riktigt rolig helg!


Jag hade en helt GALEN inflyttningsfest! Vicevärden var inte så glad efteråt..


Vi gick Tabergsmilen som 80talsister!

 
Mina fina kusiner gick på bal!


Jag cyklade runt i stan på min fina cykel!


Jag följde med Ruttan till Jesper en helg, där det blev utgång och Liseberg!

 
Jag stack till Alanya två veckor med ett sjukt roligt gäng!


Jag tog hand om den lilla i drygt en vecka!


Jag, Lizah, Amanda, Frida och Fanny stack till Stockholm en helg för shopping och utgång! Grymt rolig helg :)


Jag tog upp ridningen igen!

När jag kikar på bilderna så verkar det som om att det har varit ett ganska bra år ändå :) Nu så hinner jag inte mer, måste göra iordning mig sen blir det jobb hela dagen lång, 12.30-21.00. Ha det så bra mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback