Godmorgon

God morgon! Jag bestämde mig för att ställa klockan på ganska tidigt för att inte sova bort hela min lediga dag. Idag måste det handlas, hade tänkt att cykla bort till bibblan och lämna tillbaka lite böcker, slänga skräp, damsuga på ballkongen och i köket.. Mitt kylskåp, min spis, min diskmaskin, mitt köksbord och massa mer köksartiklar står nu mera i mitt vardagsrum. Jag får knappt plats! Haha :) Pappa och Lasse var så duktiga och var här i 12 timmar i går och kämpade med att riva ut hela köket. Nu så ligger lite av mitt nya golv på plats! Äntligen är det på gång :) Känns riktigt skönt. Men jag kan inte laga någon mat :( Och jag har inte någon lust att köpa något så jag kanske åker hem till mamma och käkar sen. Så nu så ska jag väl se om jag hittar lite frukost här bland allt bröte. Sen är det väl bara att sätta igång :) Åhh glömde nästan dagens viktigaste händelse, ikväll ska jag träffa tjejerna, vi ska käka och bowla :) Mys!

Hoppas ni andra har en toppen dag :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback