Söndag

Oj det var längesen det blev ett inlägg här.. Har väl inte haft någon inspriation helt enkelt! Så jag drar väl igenom veckan som har gått lite snabbt!

Måndag lunchade jag ju med Lizah, sen blev det en riktig slappa dag. Tisdag blev det jobb och efter det också en riktig slappa dag. Onsdagen kom Jojje och Lillan hit en sväng :) Jag som har saknat den supersöta vovven :) Det blev en sväng på stan och lite shopping. Sen på kvällen blev det utgång med Jojje, Ruttan, Sajje, Emilia och Sofia. Hängde mest på Olearys, men sprang även in på Centrum en sväng. Hade jätte skoj :) Torsdag, så jobbade jag ju. Blev väldigt stolt över mig själv att jag var så pigg på jobbet "dagen efter". Fredag, så blev det jobb på dagen sen myskväll med Ruttan på kvällen. Igår så blev det stan en sväng, köpte en spegel och lite småsaker till lägenheten! Sen på kvällen blev det vin med Michaela och Amanda sen givetvis utgång en sväng. Kul kväll!

Idag har vi varit på släktkalas i Tokared. Älskar verkligen att komma ut dit! Det känns lite som när man var liten och lekte på höloftet, lekte med kattungarna och hittade på massa bus. Det är väldigt fridfullt där ute på något sätt :) Såå kul att träffa alla med :)

Ikväll blir det bio med Sajjen. Eclipse ska äntligen ses! Sen så väntas en vecka full med jobb! Men börjar med att jobba kvällen i morgon bara, så får ju sovmorgon i alla fall. Skönt det :) Hoppas alla ni har haft en toppen helg! Pussar och kramar till er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback