Ullared

Idag så tog jag och Johanna en liten roadtrip och hamnade på Ullared! Superkul och det följde med massa bra grejer hem. Det var kul att komma iväg lite, och jag har handlat utan att tänka för mycket på priserna (för det behöver man ju inte i Ullared..?) och unnat mig :) Så det har varit en riktigt bra dag än sålänge. Så vad köpte jag då?

  



Jag köpte lite underkläder, en skjorta, en tröja, tajts, en väska, blomma + kruka, skinnhandskar, halsduk, påslakan, adventsljustake, adventsstjärna, tvättmedel, balsam, tvål, diskmedel, diskmaskinstabletter, ja listan är oändlig! Visst blev det en slant men jag har köpt på mig ett lager med hushållsartiklar som jag nu inte behöver inhandla på ett bra tag så jag slipper ju lägga pengar på det ett tag framöver.

Ikväll så ska jag titta på Fångarna på fortet med Elina och kanske någon mer..? Hon har ju inte sett min lägenhet än så det ska bli kul o se vad hon tycker :) Jag har en sån megago jobbvecka den här veckan! Jobbar bara tisdag, torsdag, fredag! Sen är jag ledig i helgen, underbart :) Men nu så ska jag ta en superhärlig dusch. Vi hörs :) Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback