Torsdag

Idag har jag inte varit fullt så uttråkad. Inte för att jag har haft mer o göra idag än igår.. Jag har bara inte kännt mig så uttråkad helt enkelt :) Dagen började med lite mannagrynsgröt! Tvättade ju igår kväll och det blev en hel del så det var bara att sätta igång o stryka. Så jag strök all min tvätt, dammsugade av golven, plockade undan lite här och var, dammade lite, torkade av i köket och samtidigt där emellan så njöt jag av mitt förmiddags kaffe. Sen så slängde jag ihop lite ris och kyckling i chili-cremefresh till middag som även får bli matlåda tills imorgon. Klockan 16.00 mötte jag upp Mathilda på stan för lite ärenden, höhöhö. Vi hittade nästan allt vi skulle :) Och nu så ligger jag hemma i soffan med en kopp te, datorn i knäet och Vänner på Tvn. Jag lär nog spendera resten av kvällen här också, fint!

Imorgon är det dags för jobb, 07.30-16.00. Det ska nog gå bra får vi hoppas :) Mamma har hemma min klänning och lagar den eftersom jag än sålänge inte äger nål och tråd (hahaha). Så efter jobbet måste jag ut till Månsarp och hämta den. Skulle inte förvåna mig om jag stannar kvar där ute en stund och kanske spenderar kvällen där. Vi får se :) Sen är det helg, igen :) Veckorna bara springer förbi. Ser verkligen fram emot lördag nu! Det var så himla längesen vi körde en riktig förfest tillsammans med tjejerna :) Ska bli så roligt :) ♥

Men nu så ska jag väl återgå till mitt "liggaoslöaisoffan"-de.
Vi hörs :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback