Tisdag

Har varit dåligt på blogg fronten nu länge! Tänker hela tiden att jag ska skriva men blir inte av helt enkelt.. S vad händer? Golvet är klart, nya lister är på! I eftermiddag så åker vi och köper även en ny köksbänk. Kommer bli kanoners :) Innan dess så måste det städas, efter allt jobb med golvet har det blivit mycket sågande och alltså mycket damm! Sen så måste jag även ta mig till gymmet och löpbandet.. Har jag berättat? Jag har köpt ett gymkort och bundit upp det på ett år.. Så nu MÅSTE jag verkligen träna. Start förra veckan och fortsättning idag. 

Jobbet rullar på väldigt bra nu i alla fall :) Helgen har bestått av jobb! Men har ändå varit ganska så bra :) I fredags så var vi (tjejerna) ute och käkade. Sen så blir det Twin för en öl :) Hem tidigt givetvis eftersom det var dags att upp och jobba tidigt dagen efter. Sen på lördagkvällen var jag hemma i Månsarp, grillade med mamma, pappa, Annica, Lasse och Fidden :) Det var mysigt det med.

Men nu så måste jag sätta igång om det ska bli något gjort här! Klockan 16.00 ska jag vara klar med städning och träning. Måste även pricka in lunch där någonstans.. Move it move it! Talk to you later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tränar du med?

2010-08-10 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback