Ta hand om mig själv dag!

Thats right, idag ska jag bara ta hand om mig själv och likaså bara tänka på mig själv. Så jag har fortsatt med mitt beroende = Kollat på PH Danmark hela förmiddagen, utan att skämmas! Så nu börjar jag bli lite småhungrig så jag ska traska upp till Tortellini och unna mig en smaskig sallad såhär dagen innan löning. Sen så ska jag laga matlåda tills imorgon och sen så ska jag cykla bort till gymmet och träna lite granna. Har även idag skämt bort mig med Mary Kays underbara ansiktsmask och handpealing! Jag tycker jag är värd en sånhär dag innan det är dags att jobba hela helgen. Imorgon är det löning och det innebär att jag och Johanna även rullar mot Ullared på måndag. Har inte varit där sen jag fick lägenheten så ska bli otroligt roligt :) Nu så ska jag fortsätta med min lediga dag, vill bara ge er en liten update :) Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Allt bra idag? :)

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

gud vad söt du är tjejen! :) allt bra?

2010-08-26 @ 13:56:06
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-08-26 @ 14:03:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback