Segisdag!

Idag är en såndär segdag-dagenefter som man gärna vill hoppa över. Har inte gjort något alls ungefär! Gick upp strax innan 13.00, har man vart ute på en minst sagt galen kväll så har man. Froggih ringde och ville titta på tvättstugan! De var här i huset på lägenhetsvisning :) Så vi får se om Hannah blir min nya granne :) Sen så har jag käkat lite! Pommes var verkligen ett måste idag! Och det smakade riktigt bra :) Kvällen igår var för övrigt bra :) Så kul att umgås med tjejerna! Men någonstans mitt i kvällen när vi var ute så vände mitt humör från toppen till botten. Jag var på riktigt dåligt humör, men jag försökte dölja det så gott det gick och hade ganska roligt ändå med världens bästa Lizah :) Men nu så måste jag traska ner till affären och köpa lite mjölk och juice, och ja det blir nog något fett med!

 

Födelsedagsbarnet öppnar presenter! Hoppas du hade en rolig kväll :) ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

wii jag hade en underbar kväll tack vare er!!! :)

Postat av: hannah

börjar buda imon, håll tummarna :D

2010-08-23 @ 00:11:21
URL: http://hannahfogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback