Onsdag

Jobbet igår på Älgstigen gick bara bra. Cyklade dit så var helt genomsvett! Haha. Jag hade kvar mitt lokalsinne och kände igen många av vägnamnen och stötte inte på några större problem, alla var mycket snälla mot mig och det var även kul att träffa några som jag inte har sett på länge som jag har jobbat med tidigare.

Även idag har jag jobbat! Vilket också gick bra.. Har fått lite nya vårdtagare det senaste men inte med överdrivet mycket hjälp. Inte så pass mycket så att de täcker upp för de som vi har haft innan som har flyttat etc. Att vi har så lugnt på jobbet nu känns verkligen inte bra! Jag känner det verkligen på mig att jag eller Sanna kommer ryka nästa gång. Det är ju jag och två stycken till som heter Sanna och Berit som går på samma "vikariat och avtal" eller vad man ska säga. Berit har nu blivit Lasad vilket innebär att blir jag eller Sanna som ryker. Men den dagen den sorgen! Kanske har chefen något annat att erbjuda? Men att det här ligger lite i bakgrunden får mig att vilja byta jobb. Jag är sugen på att pröva på något annat! Men det vet vi ju det med att jobben inte kommer springandes till en dirket. Vi får se vad som händer och sker helt enkelt :) Ska egentligen inte ta ut något i förskott men man kan inte låta bli att spekulera och fundera!

Planerna var väl egentligen att fröken Mårtensson skulle kolla in lägenheten ikväll, men det blev inte så då hon ville spendera tid med familjen, och det förstår jag ju :) Så jag traskar bort till Sandra om en stund för att kolla på fångarna på fortet. Är det inte något grymt bra? :) Haha. Men innan jag gör det så ska jag kolla på ett till Paradise Hotel danmark avsnitt. Besatt, är ordet! Usch har inte alls mått bra de senaste dagarna.. Har inte haft någon matlust, mått illa, frysit i ena sekunden och svettats i andra, haft lite smygont i halsen.. BLÄ! Vill inte bli sjuk.

Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: hannah

hemmakväll söker folk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback