Måndag

Filmen i går var jätte bra! Kan nog inte påstå att jag tycker att det var den bästa av dem tre som många andra tycker. Men den var bra :) Tycker de filmerna är jätte bra!

Ställde klockan idag, men låg och snoozade lite.. Snooza är fan underskattat! Kommer ihåg när jag och Elina var i Plönninge (ett hästgymnasie som vi funderade på att gå på) då ställde vi klockan på 05.00 bara för att vi skulle få snooza i två timmar. Haha! Elina ringde igår, kändes jätte skönt att få prata med henne! Snart är du hemma hos oss, I can't wait :) ♥

Idag är det tvättning som gäller! Innan jag börjar jobba 16.30. Jobbar bara fem timmar idag, skönt! Älskar de passen, det går såå fort :) Samtidigt som jag tvättar ska jag väl försöka plocka undan lite här i lägenheten. Måste även gå till grannhuset och slänga skärp. Troligtvis så ska pappa och Lasse lägga mitt köksgolv i helgen. Hoppashoppashoppas verkligen att det blir av nu! Och att det blir bra! Hoppashoppas :)

Veckans schema:

Idag: Tvätta sen jobba 16.30-21.30.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. Sen bio med Jojje, Inception!
Onsdag: Jobb 07.30-15.00.
Torsdag: Jobb 07.30-15.00.
Fredag: Ledig!!!!
Lördag: Jobb 07.30-14.00.
Söndag: Jobb 07.30-21.30, delat pass!

Nu är jag inne på de veckorna som jag brukar kalla de jobbiga jobbveckorna. Alltså två veckor som är ganska så fullspäckade med jobb. Menmen, det ska väl gå bra! Har faktiskt gått bra (*peppar peppar*) att jobba nu det senaste. Nu när man har vart ledig i tre veckor så har man fått upp tagget för jobbet lite igen. Skulle egentligen åkt till Nelly outleten med Lizah och Martina på torsdag. Men när de frågade om jag kunde jobba till 15.00 på torsdag så hade jag inte en tanke på att vi skulle åka dit, så jag sa ja. Så nu kan jag inte fälja med :( Vilket i för sig kanske är ganska bra.. Vet inte vart mina pengar har försvunnit den här veckan? Har inte alls s¨å mycket kvar som jag brukar ha.. Men har varit massa små saker! Räkningar, ätit massa ute, shoppat lite granna, handlat mat, betalat en HM räkning, betalat taxfreen.. Pengarna går åt snabbare än vad man tror! Så nu blir det att leva lite snålt. Vilket inte är så svårt när man jobbar mycket, för då gör man ju det liksom. Och då brukar jag oftast laga till någon mat hemma när jag kommer hem. Så jag klarar mig nog :) Hihi.

Nehe, nog på struntprat och dags att börja tvätta snart! Ha en bra dag. Pussar och kramar♥

Kommentarer
Postat av: Elina

haha, två timmars snoozning - lite knäppt ändå? ;) ÄLSKAR DIG! och snaaart är jag hemma igen :)

2010-08-03 @ 03:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback