Måndag

Hejsan hoppsan! En helg har gått och en ny vecka har börjat. Den nya veckan startade med en sväng på gymmet. Nu så har jag käkat och snart är det dags att bege sig till jobbet, 16.30-21.30. Älskar denna veckan, jobbar kvällen idag och i morgon går jag bara till 13.30, sen är jag ledig hela onsdag och hela torsdag! Underbart :)

Veckans schema:

Idag: Gymma, jobb 16.30-21.30.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30.
Onsdag: LEDIG
Torsdag: LEDIG
Fredag: Jobb 07.30-16.00.
Lördag: Ut o käka med tjejerna och sedan utgång!
Söndag: ?

Har inte så mycket planer, men det är så jag vill ha det i början på veckan. Blir väl gymmet någon mer dag i alla fall.

Bara en vecka tills Elina kommer hem nu! Jippie jeey :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback