Ledig

Japp, min lediga dag och jag är enormt uttråkad. Och när jag är uttråkad så blir jag så enormt slö. Vilket är typ ännu värre! Har i alla fall lunchat med mamma, finns inget bättre :) Sen så traskade jag bort till bibblan och lämnade tillbaka lite böcker. Sen så traskade jag genom stan hem. Nu så sitter jag och tittar på Sex and the cuty och fäller en tår. Älskar älskar älskar den serien :)

Funderar även på vad jag ska ha på mig i helgen när vi firar Amandus :) Vill ni hjälpa mig att bestämma? :)

Kanditat nr. 1
Helst hade jag velat ha min puderrosa tubtopsklänning.. Har nog bara haft den en eller två gånger, men det finns några små små fläckar och efter att den har följt med min kära stora syster ut på äventyr så är den faktiskt lite sönder.. Men den är hemma hos mamma nu på lagning. Ifall ni inte kommer ihåg hur den ser ut så ser den ut så här:

 

Kanditat nr.2
En blå klänning som inhandlades från HM för.. Hmm kan det vart två år sen kanske? Har hängt i gaderoben mest, använts av mig två gånger ungefär.. Martina har nog lånat den någon gång med! Men den kanske förtjänar en sväng ut på stan med mig och mina vänner? Den har ju trotts allt varit in i gaderoben alldeles för länge. (försök att se igenom de fult tagna bilderna)
 

Kanditat nr.3
Det är samma outfit som jag hade på mig i lördags. Min nya fina långklänning. Kan kännas tråkigt att ha samma som förra helgen, men jag trivdes väldigt bra i den. Och det kan vara roligt att känna sig lite extra "fin" när vi ska fira en väns födelsedag :)


Kanditat nr.4
Min ljusrosa transparatna blus. Även den ganska ny! Har haft den två gånger ute, men jag trivs även väldigt bra i detta plagg så varför inte använda den :)
 


Vilken tycker ni är finast/passar bästa tills på lördag? :)
Don't be shy!

Sådär, nu slog jag ihjäl lite tid. Ikväll är det tvättdags! Vi hörs istället i morgon :) Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jag röstar på outfit två eller tre :)

2010-08-18 @ 21:12:25
Postat av: Anonym

3!!

2010-08-18 @ 23:19:36
Postat av: Jojje

1an

2010-08-19 @ 12:42:25
Postat av: Anonym

två eller tre säger Friday!

2010-08-19 @ 20:46:51
Postat av: ruttan

2 eller 3:)

2010-08-20 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback