Hur ska man rösta?

Valet närmar sig och röstsedlar börjar dimpa ner i brevlådan! Har ni funderat på hur ni ska rösta? Jag vill vara med och rösta och har därför tänkt att jag ska läsa på lite inför valet så jag vet lite mer om partiernas värderingar. Så jag gjorde ett test på Svts hemsidan. Resultatet blev såhär:



Ehh okej, det här var ju till stor hjälp eller vad säger ni? Hahaha.

Idag har varit en riktigt stressig dag på jobbet. Men det gick ihop sig som tur var :) Det gör det ju alltid på något vänster. Men det känns i kroppen att man har vart igång och stressat så resten av dagen har jag bara legat i soffan och latat mig!

Jag oroar mig inte, det gör jag inte, men jag funderar! Som läget ser ut nu så känns det som risken är ganska stor för att jag inte får förlängt på jobbet nästa gång. Jag är inte rädd för att jag blir arbetslös, för jag tror ändå att min chef skulle hjälpa mig att komma in på Råslätts eller Älgstigens hemtjänst.. Men jag vill inte riktigt som läget är nu. Jag vill skaffa ett annat jobb! Idag ringde en person angående en personlig assistent tjänst som jag har sökt. Tyvärr lät dem inte så seriösa men det kom ändå upp ett litet hopp om att det kanske inte är förgäves som man skickar in de där cvna..? När jag sa att mitt vikariat inte gick ut förrän sista oktober (vilket jag även har skrivit klart och tydligt i mitt cv/personliga brev) så sa hon att hon skulle höra av sig då. Men det har vi inte sett än! Hehe. Och det lär vi nog inte se! Men jag sa i alla fall att jag var intresserad och skulle de höra av sig igen så skulle jag försöka ta reda lite mer på vad det är för person som man ska assistera och hur mycket jobb man kommer få osv. Vi får se, vi får se! Det skulle vara kul att pröva på något annat snart :) Vi får se vad som händer och sker :)

Nu så ska jag nog hoppa in i duschen! Fångarna på fortet väntar ikväll igen :D Imorgon är jag ledig igen! Då blir det en sväng på stan med Lisen fisen, ska gymma sen på kvällen så ska jag även slinga Sandras hår :) Kommer nog bli en bra dag :) Pussar och kramar på er och ha det super duper bra! ♥ 

Kommentarer
Postat av: hannah

jag tänker rösta på moderaterna men tester jag gjort på nätet säger både sverige demokraterna och piratpartiet, haha, jag är rasist och fildelare xD nee, usch :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback