Hoppsan..

Helt plötsligt igår, mitt i min jobbdag så försvann min nyfunna kärlek till jobbet, helt plötsligt mitt i mitt jobbpass helt utan anledning så kändes det bara usch fy och blä.. När jag kom hem så kom jag på andra tankar då Pappa och Lasse var här och höll på med govlet :) Men"Negativa fia till jobbet", det verkar faktiskt som om hon är tillbaka. För första gången sen semestern så känns det jobbigt att gå till jobbet i morgon..

Sen så helt plötsligt i dag, (åter igen) helt utan anledning så känns allt så enormt tråkigt och deprimerande. SÅ vet ni vad jag gjorde? Jag beställde hem lite grejer.. Woopsi!





Gardiner till köket och ett kuddfodral från
textilonnet.se. Snyggt?

Nu så ska jag springa bort till Twin och käka middag med Amanda, Sophie och Lizah. Det kommer definitivt få mig på bättre humör! ♥

Pussis och kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback