Måndag

Godmorgon/middag

Vaknade i dag och kände mig lite deppig..ledsen..förvirrad..? Jag vettifan vad! Men jag traskade upp och såg att det var grått och regnit! Där har vi svaret. Men vet ni vad man gör då? Då tittar man på lite bloopers från Vänner. Tycker ni om Vänner, så måste ni titta på det här klippet:



Man kan ju inte annat än att asgarva! HAHA

Jahopp, veckans schema :)

Idag: Ledig, ska käka hos mamma och pappa, sen så ska jag tvätta ikväll! Sen så måste jag städa.. Ser ut som ett h*lvete här :(
Tisdag: Jobb 07.30-13.30.
Onsdag: Jobb 07.30-13.30, sen spinning på kvällen (?)
Torsdag: Ledig. Om Jojje är frisk så kommer nog hon förbi en sväng med Lillan!
Fredag: Jobb 12.00-21.30.
Lördag: Jobb 07.30-21.30, delat pass!
Söndag: Jobb 07.30-15.00.

Blää, jag måste städa! I sisådär 1 månad var det roligt att hålla snyggt i sin egen lägenhet. Jag är alldeles för lat för att städa! Men kommer man bara igång så går det ganska så fort. Men det är ju alltid det som är det jobbiga, att komma igång..

Längtar tills jag har semester! Det är väl det som man saknar mest med skolan, att få ha lov, vara ledig på röda dagar osv. Men i sommar kommer jag vara ledig tre veckor i sträck :) Två av dem veckorna så kommer jag vara i Turkiet med dem bästa! Och veckan jag kommer hem kommer jag ha sällskap av en liten svartvit :) Och så inte jobba då, läängtar :) Kommer bli en toppen semester.

Men nu så ska jag väl ta tag i mitt liv!
Pussokram, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback