Torsdagkväll, snart är det helg!

Sitter och dricker kaffe och äter lite påskgodis.. När det är påsk så är det ju faktiskt okej..(?)

Igår på min lediga dag så gick vi mycket riktigt och bokade tatuerings tid. Så om knappt tre veckor så kommer jag ha en ny tatuering på min kropp. Im very excited! Han även med en sväng på stan där jag shoppade lite för mycket.. Köpte två klänningar, ljusrosa! Haha, passar jag verkligen i ljusrosa? Det får jag se till o göra helt enkelt!

 

 



Vilken utav dem tycker ni jag ska på lördag? Då ska vi hem till Ellen på lite förfest, både Johan och Jossan som kommer hem i morgon fyller år :)

Idag har jag jobbar 12.00-17.00. Gick smidigt, men plötsligt försvann hela dagen! Men det gör inget, för nu är det bara en dag kvar till helg. Och jag är ledig hela denna helgen med :) Tjohoo. Hoppas på att gymmet är öppet på lördag, någon som vet om det är det? Om det är öppet så har jag satt ett ultimatum till mig själv, "om jag inte går på gymmet får jag inte gå ut på kvällen". Så det är bäst jag går på gymmet. Hihi.

Nu är jag slut på ord för idag! Pussokram



Världens bästa mamma och pappa var här med en påsköverraskning i går :) hihi


Kommentarer
Postat av: Lizah

Superfina klänningar hjärtat :) du kommer vara snyggast i mon :D!!

2010-04-02 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback