Torsdagsmys

Eftersom jag jobbar i helgen så myser jag till det lite idag! Det ser förjävligt ut i lägenheten och skulle verkerligen behöva städas. Men jag skjuter faktiskt upp det tills i morgon då jag är l e d i g och ska ha städ och tvätt dag. Ikväll ska jag bara ligga i soffan och titta på HV. Inget Smguld idag men kanske på lördag....? Ska jag vara ärlig så kommer jag nog sappa lite mellan kanalerna. Men jag hejar definitivt mellan varven! Var nere i affären innan och skulle köpa mjölk tills i morgon bitti, och kaanske något gott tills i kväll. Och vet ni? Jag stod emot chips, cola, godispåsen och allt vad det heter. Istället köpte jag, okej sockerfritt godis, morötter och tacodip! Kvällens dryck blir vatten. Det är väl inte så pjåkigt ändå? Helt okej? :)

Nehe dags och heja på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback