Torsdag

Det roligaste med att man har flyttat hemifrån (jag tänker inte säga "bli vuxen", tror aldrig jag kommer räkna mig själv som vuxen) är att varje dag som man är ledig måste man pricka in städ och tvätt! Living the dream. Har börjat plocka lite, samtidigt som jag tittar på Greys Anatomy. Har rivit ut alla kläder ur min gaderob.. Så nu finns ingen återvändo. Idag är det STORSTÄDNING som gäller. Mååste bli av idag! Men är ganska taggad för städning faktiskt.. Så det ska nog gå bra! Ser fram emot när det är klart, åhh vad fint det kommer vara här då :) hihi.

Jag och Lizah var och tränade igår! Såå duktiga är vi. Men är lite besviken på att jag inte har träningsvärk idag! Men jag är väl redan så vältränad I guess.. Mohaha! Jobb hela helgen då, vilket innebär inte träffa mina vänner! Men hoppas jag träffar på er nästa vecka :) Hoppas jag får se min Jojje på jobbet på söndag med! Saknar henne med, hon skulle ju egentligen kommit hit idag men vart inte frisk än. Krya på dig älskling :) ♥

Nehe, nu väntar klädhögen på golvet som ska vikas på mig! 
Ha en bra dag, pussokram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback