Tisdag

Jag fick bli hemma idag! Känner mig inte riktigt kry.. Vet inte om jag kan kalla mig själv sjuk, men jag kände i alla fall att jag behövde den här dagen hemma och bara ta det lugnt! Men nu så börjar jag känna mig lite rastlös.. Samtidigt så är jag så pass seg och trött så jag orkar inte göra något. Det är städat och fint här hemma (tycker ni ska ge mig plus i kanten för det), disken är igång, jag har duschat.. Vad kan man mer göra om man ska hålla sig på hemma plan som inte är alldeles för jobbigt? Titta på tv, sitta vid datorn, men en hel dag så kan de bli lite tjötigt.. Men samtidigt skönt att bara göra ingenting en hel dag faktiskt :)

Kan väl slänga in veckans schema eftersom jag missade det igår!

Tisdag: Bara vara hemma och ta det lugnt!
Onsdag: Ledig, bara ta det lugnt igen! Får troligtvis lite besök av Jojje.
Torsdag: Jobb 13.45-21.30.
Fredag: Jobb 07.30-13.30. Sen så ska jag ta mig ut till Månsarp och sova där!
Lördag: Fullspäckad dag! Inte bara Lizahs födelsedag utan även min kära fars födelsedag :) Så är det dags för den efterlängtade Tabergsmilen. Sen på kvällen ska vi även hitta på något skoj :) Hoppas på en toppen dag!
Söndag: Bakisdag I guess. Och så blir det väl att ladda för en ny jobbvecka!

Inhandlade lite små grejer i går som ni såg i förra inlägget :) Jag älskar att köpa smågrejer till hemmet :) Tycker det är göör mysigt att traska runt i små mysiga inredningsbutiker. Hade ju dödat för att få en heltidstjänst i en sån butik! Sen så var det lite födelsedagspresenter som var tvunga att inhandlas så nu är det lite knapert på kontot.. Skulle inom en snar framtid behöva inhandla ballkong möbler och en cykel! Våren är ju på gång :)

Jag Lizah och amanda var ju så duktiga och tränade igår :) Det tycker jag var bra gjort av oss. Nee nu börjar jag faktiskt bli hungrig! Men kan inte komma på vad jag ska käka =/ Får väl kolla igenom frysen.. Ha en toppen dag så hörs vi kanske senare :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dig, hjärtat!

2010-04-13 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback