Tisdag

NYGADDAD! Kan väl dra den lilla historien från början kanske.. Jag hade ju knåprat ihop en liten text på kinesiska som jag ville ha på axeln, nervös som fan traskade jag och Lizah bort till House of pain. Och som jag var lite rädd för sa han på en gång att du kommer nog inte få plats med 6 kinatecken där.. Lite besviken springer jag bort till mammas jobb för att skriva ut samma mening på ett annat språk.. Men det kändes inte riktigt bra så jag byggde på min tatuering på magen som jag ändå hade tänkt att bygga på innan sommarn. Och den blev riktigt bra! Är super nöjd i alla fall :) Han var dessutom riktigt duktig och det blev inte så dyrt som vi hade räknat med. Så trotts att jag hade lite panik där ett tag så blev det toppen bra till slut :) Kan lägga ut någon blid senare i veckan kanske. Nu är den täckt av plast som jag vill ta av ikväll då jag vill duscha! Men han sa att vi skulle ha på den tills i morgon.. Hmm, får se om jag kan hålla mig :) hihi. Det blir nog en till tatuering innan sommarn i af :)

Annars så har jag jobbat idag, gick bara bra! Två heldagar nu framför mig på jobbet, sen får jag vara ledig en dag :) Sen är det bara att köra på med jobb i helgen igen.. Det går snabbt när man är igång :) Funderar på vad jag ska göra  mig till kvällsmat nu, toast kanske? Vart lite sugen på en sallad från tortellini men ska försöka ta på det jag har hemma istället nu! Mååste snåla lite..

Ha det så bra, vi hörs :) Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Elina

lägg ut en bild så fort du kan :) vill se hur du ser ut ju! tss. jag är iaf den som var med allra allraste första gången du tatuerade dig (A) lilla stjärnan <3

2010-04-20 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback