Söndagkväll

Hej på er! Förstår att ni har saknat min läsning nu i några dagar ;) Joovars, det var väl en rolig kväll i går! Roligast var förfesten hos Ellen :) Utgången var sådär.. Stämningen var inte riktigt på topp för min del. Menmen, man kan inte alltid vara på topp eller hur brukar man säga? :) Allt som allt så var det roligt i alla fall. Idag så har jag och Lizah vart och käkat på max (vart annars?) sen så har vi kollat på film och nu är jag hemma. Ikväll så ska jag mysa till det riktigt, håller på o bli mörkt så ska tända mina ljus! Är lite sur över att jag glömde min greys anatomy box hos lizah! Så det får väl bli Wipe out och ballar av stål i stället. Ikväll så är jag lite avundsjuk på er som har någon att mysa med i soffan hela kvällen. Eller jag ska säga, ganska så mycket avundsjuk! Det går i perioder då man känner sig lite ensam, ikväll är en sån kväll I guess. Men det gör inget :) Jag klarar mig fint på egen hand! Men jag tycker ändå att ni som har någon att mysa med i soffan ikväll, ska göra det och kanske pussas lite extra. Det jag vill få fram är att ni får faktiskt ta o mysa lite åt mig med :) 

Gud vad töntig jag är! Ska nog springa ner till affären en snabbis o köpa lite mjölk så jag kan göra gröt imon bitti. Ha det så bra så hörs vi :) Btw, jag är ledig i morgon med! Underbaaaaaaart ♥



 Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback