Söndag

*Peppar peppar*, trotts att detta är min jobbigaste jobbvecka på mina fem veckor (plus att jag har jobbat över två dagar) så har det känns himelans lätt att jobba både helgen och veckan. Inga klumpar i magen här inte! Tror att det beror mycket på det underbara vårvädret :) Det är ju för sjutton första maj nästa vecka! Sommarn är snart här :) Den här sommaren ska jag banne mig bli BRUN! Det är mitt mål, att bli neger fia :) Hihi. Hopp, nu så ska jag käka lite god mat! Hoppas alla har en toppen helg, att ni firade guldet igår lite åt  mig med :) ♥


Massa massa GRATTIS till världens bästa Elina på andra sidan jordklotet som fyller 20 år idag! Hoppas du har en toppen dag, saknar dig hur mycket som helst! Men nu är det inte ens 4 månader kvar tills du är hemma hos oss igen. Det går snabbt :) Massa födelsedags pussar och kramar till dig! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback