Solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leeva då!

Underbart väder ute! Men pratade med mamma nyss och det verkar som om att detta kanske blir första gången (någonsin eller på länge?) som det blir dåligt väder på tabergsmilen.. Åhh vad jag hoppas på att meterologerna har felfelfel!

Funderar på om det är något som jag kan förbereda inför lördag redan nu.. Då jag jobbar ikväll och bara har några timmar imorgon eftermiddag. Jag kan ju faktiskt börja packa lite smått, det ska jag göra sen :) Åhh vad jag längtar tills på lördag. Har vart lite på depphumör det senaste och var rädd för att det skulle resultera i att jag skulle vara det på lördag med och nästan förstöra stämningen lite, i alla fall för mig själv. För jag kan inte, hur gärna jag än vill ibland så kan inte jag vara "fejk-glad och fejk-åhh vad roligt det är" om jag inte tycker det. Men något hände igår eftermiddag/kväll och jag blev på bra humör igen och cant wait tills på lördag :)

Sen på kvällen så ska vi ju vara här! Vet inte om jag har skrivit det i bloggen men sist vi var här så fick jag ju en massa klagomål.. Men jag vet, vi var väldigt högljudda! Men han sa det att vi måste vara mer nogranna med att stänga ballkongdörren, för att det är ut därigenom det hörs. Och det vet ju jag med när jag tänker efter.. Hur jag kan ligga och försöka sova och störa mig på hur folk går ut och in från ballkongen och står där ute och pratar. Men jag tycker en lördagkväll, kan det väl ändå vara okej? Orka klaga då liksom.. Folk har varit ute på ballkongen mitt i natten en vardag och pratat men jag har inte klagat för det.. Även att jag ska upp o jobba!

Nemen det ska nog gå bra! Mina damer visar nog lite mer respekt än kill-kompisarna, dem är ju faktiskt inte så lätta att få tyst på ;) haha. Och lite klagomål är faktiskt inte hela världen, vi hade ju en himla rolig kväll ändå! Så det ska bli skoj skoj! Verkar som vi blir ganska så många på lördag med, så det kommer nog bli en toppen dag/kväll.

Min granne håller på o bygga och greja fortfarande! Man får inte en lugn stund här. haha. Har tjuvkikat lite genom dörren och då tycker jag mig se att han har en "bratig" stil. Backslick och en svart lång rock (heter det rock?) på sig. haha. Kan bli skoj i framtiden om vi har fest samtidigt ;) Hihi. Längtar tills mina dörrar blir fixade och mitt golv blir lagt, och tills mina ballkongmöbler är köpta. Har kommit på ett nytt mål om när det ska bli klart. När Elina kommer hem, då ska allt de vara klart! Det känns ganska så realistiskt! Har tänkt att köpa ballkongmöbler när jag fått lön nästa gång, och golvet och dörrarna blir nog att snälla pappa fixar när jag är i Turkiet. Som det btw inte är alls långt kvar till :) Ungefär två månader. Trotts att det är lite despyter om det just nu så längtar jag ändå :)

Nee nu orkar ni nog inte läsa mer!
Ha en toppen dag! Massa pussar och kramar :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

längtarlängtarlängtarlängtarlääääängtar! <3

2010-04-15 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback