Onsdag

Finns det något skönare än att ha nyrakade och nyinsmörjda ben?! Åhh vad gosigt det är :) Jag brukar inte raka benen särskilt ofta under vinterhalvåret då jag sällan visar mina ben för någon. Men innan när jag låg i badet och hade lite långtråkigt så fick rakhyveln komma fram och ta bort vinterpälsen. Skönt skönt :)

Visst är det härligt att det är ljust ute så länge? Det är fortfarande liksom inte mörkt! Men när det är sånna här kvällar som man inte gör något särskilt så tycker jag att det gärna får bli mörkt klockan 19.00 så att jag kan få ha myskväll med tända ljus. Hihi. Hopp, inte mycket bra på tv i kväll. Kollar på Anna Anka söker assistent.. Är väl sådär.. Så jag har datorn i knäet samtidigt. Imorgon är det dags att börja jobba igen! Känns skönt på ett sätt, men samtidigt så är det alltid tungt att gå tillbaka till jobbet när man har vart hemma några dagar. Men det är ju bara två dagar sen är det helg och fart och fläkt :)

Har för mig att det var massa jag hade tänkt o skriva men nu kan jag inte komma på vad.. Så vi säger väl god natt, eller god kväll för natt är det ju inte riktigt än! Pussokram


Kommentarer
Postat av: amandus

vilket dreamteam vi är vi tre:) <3

2010-04-16 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback