Onsdag

Åhh vad trött jag är idag.. Inte alls på humör! Och har verkligen NOLL motivation för att jobba 7,5 timme idag och 8 timmar i morgon.. Dubbelsnark säger jag bara! Bläää. Som sagt inte alls på humör!

Surfade runt lite igårkväll, kikade på klänningarna jag har beställt! Trodde jag hade beställt en grå klänning men när jag tittar på den lite närmare så ser jag att det är någon äcklig ljusgrön färg. Inte alls fin.. Eller? Jag vet inte, hoppas den är fin och att jag passar i färgen! Hade ju velat ha den på fredag :) Wellwell, vi får väl se. Är den hemsk så är det ju bara att skicka tillbaka den. Inte mer med det! Grått och tråkigt ute idag med, gör ju inte att man blir piggare direkt.

Jaha, när de här jobbpassen är genomförda så är det bara en dag kvar tills fredag och umgås med dem bästa :) Läängtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback