Måndag

Tänkte börja inlägget med några av de få bra bilderna som jag lyckades ta i lördags :) Glömde att sätta i batteriet i min kamera till milen.. Bra jobbat! Så det blir lite bilder från kvällen bara.







 

En toppen kväll! Ni är finare än finast ♥
Ett band som spelade på centrum, kul att knuffas lite med jobbiga tjejer! haha. Sen så blev det dans hela kvällen och när jag var redo att gå hem och sova så var det bara att åka vidare på efterfest! haha, hemma klockan 08.00 på morgonen. Lite walk of shame där! Living the dream :)

Veckans schema:
Måndag: Har vart och klippt mig! Jobb ikväll 16.30-21.30.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. Sen så ska jag och Lizah tatuera oss :D
Onsdag: Jobb 07.30-16.00. Sen blir det förhoppningsvis spinningpass!
Torsdag: Jobb 07.30-15.30.
Fredag: Ledig! Det ska städas, tvättas och förhoppningsvis tränas!
Lördag: Jobb 07.30-14.00. Sen så får vi väl se om jag kanske sover i Månsarp!
Söndag: Jobbar delat pass!

Som ni ser så har jag tatt på mig lite extra timmar onsdag och torsdag. Men när man ändå så är där så kan man väl lika gärna jobba några timmar till. Hellre det egentligen än att gå ni på sin lediga dag. Så nu så måste jag göra iordning lite matlådor så att jag har något att käka de kommande dagarna. Lägger ut en liten bild på mitt korta hår :)



Jag vet snygg bild! haha. Hon tog nästan en decimeter! Men känns som det behövdes :) Det växer ut så snabbt ändå. Hoppas ni får en toppen dag. Vi hörs! Pussokram♥


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Det blev ju bra Alfie :) hihi

2010-04-19 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback