Måndag

Hej sötnosar!

En trött Fia sitter vid datorn.. Är nog dags för kvällströtta mig att krypa till kojs snart och titta på tvn därifrån istället. Ledig imorgon, ska bli superskönt! Sen är det bara tre arbetsdagar kvar till helg och sen har jag några lugna jobbveckor framför mig.

Veckans schema:
Idag: Jobbat 07.30-13.30. Sen bara tagit det lugnt, haft myskväll med Sajje.
Tisdag: Ledig! Ta det lugnt, kanske a6 en sväng. Träning på eftermiddagen (?)
Ondag: Jobb 14.00-21.30
Torsdag: Jobb 07.30-16.00
Fredag: Jobb 07.30-13.30
Lördag: ?
Söndag: ?

Jaa, vi kan ju konstatera att jag inte har så mycket planer denna veckan. Men det är skönt att ha det så ibland, ta det som det kommer istället! Jaha, jag har inte så mycket mer att tillägga idag så vi får höras imorgon istället tycker jag :) Pussokram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback