Fredag

Även om jag ska åka till jobbet snart, och det inte är det roligaste i hela världen så känns det ändå som en bra morgon. Är verkligen så himla härligt att vakna till en städad lägenhet :) Underbart! Ska också bli underbart att komma hem till en städad lägenhet på söndag efter att ha jobbat hela helgen. Ska försöka sluta vara så lat och plocka undan efter mig på en gång hedanefter.. Blir så mycket bättre då!

Var och hälsade på Sophie igår och såg hur dem hade det! Jätte fiint :) Och riktigt bra läge. Är så stolt över oss allihopa som har hittat så bra och fina lägenheter :) Också fick vi ju hälsa på lilla vovven! Såå himleans söt. Jätte mysig :) Jag vill också ha en hund.. Jag i min ensamhet skulle behöva det! Men.. Jag vågar nog inte riktigt.. Men jobbar jag kvar på hemtjänsten så har man ju ändå ganska så bra jobbtider. Men tänk vad uppbunden man blir! Gud jaa.. Jag får nog hålla mig till att gosa med alla andras hundar istället :)

Sover inte så himla bra nu förtiden =/ Har ingen aning om varför! Men jag drömmer massa konstiga drömmar, så nu är det flera händelser, konversationer och liknande som jag undrar om de har hänt på riktigt eller om det bara är en dröm.. Och så vaknar jag på nätterna, ligger vaken en bra stund och kan inte somna om.. Aja, hoppas det bara är någon period som jag är i.

Hopp jobbet snart ja, 12.00-21.30. Vilket betyder att det blir sova hos mamma och pappa hela helgen. Eftersom jag jobbar delat imorgon med. Är lite ledsen över att jag inte får umgås med mina underbara föräldrar i morgon på dagen eftersom de ska till farmor då. Menmen, det kommer fler tillfällen!

Ha en toppen helg, så ska jag försöka detsamma :)
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback