Fredag

Hjäälp vad fort den här dagen har har gått! Har sprungit upp och ner till och från tvättstugan, lagat mat, och äntligen städat. Ska bli så skönt att komma hem till en städad lägenhet efter en jobbhelg. Ikväll blir det mys by myself I guess. Gå o lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt. Imorgon ska jag även sova hos mamma och pappa, kolla på hockeyn med dom :) Så det blir ingen fest för mig inte! Eftersom det är jobb som gäller även på söndag.

Är redan taggad på en ny tatuering! Ska nog satsa på att göra på det stället jag tänkte göra sist, men en kortare text. Den här gången ska jag också ha med mig en reserv ifall det inte skulle gå igen! Haha. Pinsamt läge det skulle vara. Så Lizah, när bokar vi ny tid? Vi SKA väl göra en till innan sommarn?

Hopp, nu så ska jag slänga på mig min ansiktismask för Mary Kay sen så ska jag ta en varm och härlig dusch. Sen får vi väl se vad jag hittar på för gott till kvällsmat :) Hoppas ni har en toppen kväll, vad ni nu hittar på :)

Pussar&Kramar!



Kan inte säga det tillräckligt många gånger; Det är helt sjuukt vad mycket jag längtar till utomlands!!!!! Alltså till Alanya! Solsolsol och festfestfest, vi kommer ha så grymt roligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback