Workoholic (stavas det så?)

Är inne på min åttonde jobb dag, kommer att ha jobbat tio dagar i sträck innan jag får ledigt! Men det gör mig inte så mycket faktiskt. Jag vill ju passa på att jobba medans det finns jobb :) Hoppas bara att jag kommer att hålla mig frisk och inte bli sjuk igen. Ska ha min första jobbdag på Norrahammar på onsdag, kommer nog allt vara lite nervös. Men får hoppas att det går bra! Sajje är också inne på ett jobba-elva-dagar-irads-pass. Mabye we are workoholics?

Mamma och pappa ringer lite då och då från NYC. De verkar ha det gött, 25 grader varmt och sol är ju inte helt fel. Men idag så lyser ju solen här med så får väl inte klaga :) Ska åka in till a6an snart och klippa mig, snaaaark! Sen så ska jag färga håret med :) Gött.



Jag i New York för ganska exakt ett år sedan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback