Wohoo !

Jag och Sandra sitter och "surfar" runt lite och letar efter höstjackor. Jag slänger ur mig från ingenstans; Ska vi åka till a6 och kolla efter stövlar? Sagt och gjort vi brummade iväg, lite så där lagom fräscha efter att ha luggit i soffan och slappat sen klockan två. Och jag hittade precis det jag sökte! Ett par svarta, neutrala stövlar. Och ett par bruna lite snyggare stövlar :) Kanon bra!



Sandra fick också med sig tre par skor hem. Hittade dock ingen jacka.. Det får bli en annan gång helt enkelt! På hemvägen fick vi även med oss lite minimorötter, vindruvor, chips och dip! Så nu blir det myskväll med stora syster (kanske mamma och pappa också) framför Idol! Våran "stor favorit" Erik är ju med i dag ;) haha.

Nu så är det bara att bita ihop, gå upp tidigt två dagar till sen så är det helg!


Kommentarer
Postat av: Sajje

MYSKVÄLL IT IS! Ska inviga ett par nya skor i helgen när jag är i götlaborg!

Postat av: Thao

SÖTNOS!! JAA, det måste vi verkligen göra!! :D saknar dig med! :( jag ringer dig någon dag så kan vi hitta på ngt? :D PUSSS

2009-10-01 @ 17:26:25
URL: http://michellevu.blogg.se/
Postat av: Lizhen

Jättesnygga skor grisen :D

2009-10-02 @ 10:58:03
URL: http://lizaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback