Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär att det snart i helg. Redan i morgon!

Igår var en bra dag, då hade jag saker att göra hela dagen! Jag tycker inte om att gå ensam hemma halva dagarna.. Det slår om i bröstet på mig och bildas en liten knut! Jag hatar den knuten och jag vet inte varför den finns där. Så därför längtar jag tills i morgon då det är jobb på dagen och sedan drar jag direkt till Lizah för troligtvis lite afterwork, bowling och lite partaj! Sånna dagar är bra.

Tror det eller ej, men jag har haft ett sånt grymt sug efter att ge mig ut på min joggingrunda idag. Trodde aldrig att det skulle hända! Men jag ska vänta tills nästa vecka innan jag ger mig ut igen, är ju fortfarande förkyld och kan ju inte riksera att bli sjuk nu när alla andra på jobbet är sjuka. Och ge mig inte förslaget att gå ut och gå för det suger! haha. Om man går själv.. Därför när det är så fint väder ute så saknar man även Calibra, och att åka till stallet och komma ut i friska luften.

Mamma och pappa åker till New York på lördag, sånna fuskisar :) På måndag så har jag även bokat klipptid. Håret känns lite väl långt nu så ska toppa, eller klippa av en sisodär fem centimeter kanske. Mer vågar jag nog inte ;) haha.

Jahopp nu så ska jag nog göra mig iordning lite, koka lite kaffe sen så rullar jag till jobbet om en dryg timme!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback