Tisdag

Åhh vad jag börjar bli hungrig! Sitter och funderar på vad jag ska göra för mat.. För veckan så gjorde jag iordning pommes, kycklingfile och brunsås, vilket blev grymt gott! Nu så är det det ända jag kan tänka på. Så ska snart kila upp och göra iordning detta! Åhh vad gott det ska bli :)

Har varit ute på min lilla joggingrunda i rusket.. Känns grymt skönt nu efteråt! Nu kan jag inte skylla särskilt mycket på min förkylning längre så nu måste jag ta tag i mitt "utochspringande" igen :)

Resten av dagen så har jag ganska mycket planer.. haha. Ska till mormor och tvätta, våra tvättmaskin är för tillfället ur funktion =/ Sen efter det så ska jag kolla på en dansföreställning med Ellen :) Har ingen aning om vad det är för flreställning men jag har ändå inget bättre för mig så det kan nog bli skoj :) Sen så efter det ska jag och Lizah gå på The ugly truth. Sen så går vi nog hem till henne för att kolla på slutet av Idol.

Nehe dags att påbörja matlagandet!
See you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback