Tisdag

Dagen har varit hyffsat lugnt. Jobbade 07.30-12.30, det gick bra. Lite segt att gå upp tidigt och en förkylning på det så mår man faktiskt inte så bra. Men nu så är det bara en dag till sen så får jag ätnligen sovmorgon! Är (som det ser ut nu) ledig både torsdag och fredag. Sen så jobbar jag lördag förmiddag och söndag kväll. Asgött, ville jobba denna helgen! Goa pengar :D Blir första riktigt jobbdagen på Nhr i morgon, är lite nervös! Får hoppas det går bra, jag ska göra mitt bästa. Mer kan jag ju inte göra...? Lite jobbigt att jag inte har vart ledig på länge men tänker man på pengarna så går det bra!

Har varit ute och gått nu en sväng med Joacim. Det har ju vart helt underbart väder! Perfekt för att gå ut och gå i. Annars har jag bara luggit och slappat i soffan idag. Men det var väldigt skönt och välbehövligt tror jag. Igår så hade jag och Sajje myskväll, kollade på American history X. Har inte sett den innan! Mycket bra men hemsk film. 

Ikväll blir det att kolla Idol och sen sova tidigt!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback