Tisdag

Tisdagen lider mot sitt slut och jag har jobbtider hela veckan! Är superglad för det :) Har ju gått bredvid nu på Norrahammars hemtjänst i två dagar. Har gått jätte bra faktiskt! Det är inte så utspritt som det är på ljungarum så det är lite lättare att hitta till alla vårdtagarna.

Resten av veckan jobbar jag på mitt kära Älgstigen :) Imorgon 07.30-15.00, torsdag 15.45-21.00 och fredag 07.30-?, vet inte exakt tid på fredagen men det var förmiddagen bara. Visst det är inte så långa pass men det är bättre än ingenting :) Personal blir sjuk och jag blir glad :S haha, känns lite konstigt. Har skrivit upp mig på en tid på Norrahammar nästa vecka, sen så får vi se om det blir något mer. Det är det som är nackdelen med att vara timvikarie, att man får tider på så himla kort varsel.. hrmf.

Vad har jag gjort mer idag? Typ SOVIT. Vaknade tjugo över tio, låg i soffan, tog det lugnt. Sov middag sedan  från klockan två till ungefär halv fyra. Men jag har väl lite att ta igen, är ju fortfarande förkyld så det är väl kanske tillåtet. Får väl bara hoppas på att jag kan somna ikväll nu med :)

Ha det gott! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback