Spontan utgång

Jahopp. Kvällen igår var tänkt att spenderas lugnt, en liten promenad i stan och en fika. Nej så blev det inte! Emmelie ringer och berättar om någon som hon känner som har hyrt Apt, förfest med soldater. Det lät ju ganska så kul? Så ändrade planer. Skyndar mig att göra mig i ordning och så åker vi in i stan! Vi tror att vi ska till Cigarren men när vi väl är där så visar det sig att vi ska till Ekhagen. Så dit åker vi! Det var en helt okej förfest efter att man fått några groggar i sig. Sen åker vi ner till stan, sitter på Amor en stund med  Sajje och hennes kompisar. Sen så blev det Apt! Träffade lite kompisar och dansade hur mycket som helst, superkul :) Så det var väl en bra utekväll får jag säga.

Idag blir det jobb 15.45-21.00. Sen så har jag bara två ynka jobbtider nästa vecka! Får väl se ifall det dyker upp något mer. Usch jag kan bli så uttråkad om jag går hemma för länge. Får ta att hitta på något helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback