Söndag

Godmorgon :)

Har drömt en sån konstig dröm. Den började med att vara rolig och lite spännande, sen så övergick den till likt en mardröm. Slutade med att jag ringde pappa och skrek kom hit genast och ring polisen. Och nu så vaknar jag (för ca en kvart sedan) och är fortfarande rädd och har lite ont i hjärtat. Mamma och pappa är inte hemma utan är i stan.  Åhh kan de inte komma hem snart...

Nu ska vi berätta om något annat så jag glömmer bort den dumma drömmen! I fredags så hade vi en kanon kväll! Började med förfest hos Lizah, det bidde en lång förfest och sen så blev det centrum och dans heela natten :) Precis så som en utgång ska vara. Sen så kom snälla Emmelie och hämtade oss. Höjdpunkten på kvällen var nog ändå när jag fick ett samtal från USA. Japp, Elina ringde och jag blev sååå glad :) Saknar henne massa! Så det vart kul att hon ringde även om det blev ett kort samtal :)

Igår så vaknade jag tidigt och följde därför med mamma och papppa till farmor. Käkade massa gott och sådär! Farmor vart pigg och glad :) Sen så på kvällen var jag med Johanna och Frans och kollade på fotbollen, Sverige vann som tur var. Tycker verkligen synd om Frans som får stå ut med mig och johanna när vi är som vi är! Jisses.

Idag så vet jag inte om det ska fikas med Martina och Ellen? Vi får se, vi får se. Sen så är det väl bara att ladda inför min första (gå berdvid) jobbdag på Norrahammar. Är lite nervös! Men jag känner ju några utav dem som jobbar så det ska nog gå bra får vi hoppas. Ska gå bredvid i morgon på dagen och sen på tisdag kväll. Sen så blir det jobb på ljungarum på onsdag.  

Nu så ska jag hoppa in i duschen!
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Elina

ååååh, vad jag saknar dig min fina! :( <3 vad kul att fredagen var en rolig kväll :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback