Shopping

Wihoo, idag har jag äntligen shoppat lite!



Ett linne på HM för 149 kr
Pumps på skopunkten för 199 kr
Sony Ericson T707 för 0 kr

Ni ser, jag har inte bara shoppat utan även fyndat! Har ju länge behövt ett par nya pumps, så det blev dessa. Svarta med liten rosett och hål vid tån. Kanske inte så mordena men de var söta och jag tyckte om dem! Får väl hoppas att de inte gö allt för ont första gången jag har dem. Ett litet gulligt linne fick åka med hem också, inte så märkvärdigt heller men snyggt tyckte jag!

Och äntligen fick jag hem en nymobil! Jag berättade hela "historien" om min mobil och han kom på en mycket bra lösning till mig. Jag hade 14 månader kvar på min förra mobil, och vi löste ut alla de månaderna och det blev en kostnad på 966 kr. Sen så löste vi ut en ny mobil och en ny bindningstid på 24 månader! Samma abonnemang som innan, 69 kr i månaden och telefonen är gratis. Hade jag lämnat in min gamla mobil hade det kostat 1500 kr. Så i stället sparar jag över 500 kr och fick dessutom en ny mobil! Så nu är jag glad :) 

Blev även lite förälskad i tre killen, han vart grymt snygg och mycket trevlig! Blev väldigt stolt över mig själv att jag inte blev nervös eller sa något dumt under hela vårt samtal :P haha

Jobbet har gått bra! Har dock inte mått särskilt bra =/ Somnade sent och gick upp tidigt vilket inte är särskilt bra när man har vart sjuk.. Men nu så ska jag ligga i soffan hela dagen i dag och i morgon så att jag kan vara pigg i morgon kväll och gå ut. Måste ju använda mitt nya linne och mina nya skor :) 

Hoppas allt är bra med mina kära (ca fem st) läsare ;)
Pussokram
 

Kommentarer
Postat av: Lizah

Du får sova ut i mon så du blir pigg ;)

2009-09-03 @ 22:04:14
Postat av: Elina

de flesta trekillarna på a6 är rätt snygga har jag för mig? ;) filuspilus.. vad jag saknar dig här borta. ibland är det bra jobbigt :/ kan vi inte skypa en dag snart?? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback