Onsdag

Klockan är nu 17.16 och min tv eftermiddag är i fullgång! Har kollat på Extreme homemakeover, Fresh Prince in Bel air, Top model och nu så är det Project runway som nog faktiskt är min favorit av alla dessa. Sen blir det paus i en timme och klockan 19.00 börjar Miami Ink. Senare är jag inte säker på vad som visas? Det märker vi helt enkelt.

Goosh vad denna dagen har gått fort! Fast det är klart, går man inte upp förrän 11.30 så är det ju inte mycket av dagen kvar. Slog en pling till chefen och sa att jag mådde bättre nu, så fick några nya tider att gå brevid på Norrahammars hemtjänst på. Har även fått en till tid på älgstigen nästa vecka :) Så änsålänge så känner jag mig inte särskilt arbetslös :)

Oj nu kommer snälla mamma och pappa hem med en smarrig alcamosallad! See you later :) Pussokram

Kommentarer
Postat av: Elina

ååååååhhh.. alcamosallad! you're making me jealous. saknar dig massvis, alfen <3

Postat av: Elina

ååååååhhh.. alcamosallad! you're making me jealous. saknar dig massvis, alfen <3

2009-09-02 @ 21:14:29
URL: http://innewjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback