Lördag

Idag har verkligen varit en sån dag, "jagskaaldrigmeradricka-dag". Japp, det blev lite väl mycket kalas igår! Vilket resulterar i att jag mår som jag förtjänar idag, och då syftar jag mest på den kända "bakfylleångesten". Har några få minnesluckor från kvällen och det känns inte bra. Kanske sa något dumt, eller något som jag inte borde ha sagt? Hope not! Nee Lizah sa att jag inte gjorde något dumt i alla fall men hon var ju ganska så kalas hon också ;) haha. Nee jag tror på Lizzie så nu är det väl dags att sluta lipa (som jag så fint brukar säga) och istället glädja mig åt att det var en rolig afterwork-bowling-förfest-utekväll.

Så nästa helg blir nog lugn :) Kanske är dags för mig att skaffa pojkvän och ligga hemma och mysa på helgerna istället? ;) haha. Nee, bakfylleångesten går väl förhoppningsvis över inom en snar framtid och då är man väl sugen på att partaja igen. Men med kanske lite mindre alkoholintag än vad det var igår!

Idag har jag jobbat, men det var ganska lugnt så är redan hemma. I morgon blir det jobb igen, delat pass! Sen så är det jobb på måndag igen vad jag vet. Ska även färga och klippa håret, det behövs! Mamma och pappa ringde nyss, de var framme i New York nu. Saknar dem alla redan :( haha. Men jag och sajje har myskväll och hon hade gjort supergod mat så vi klarar oss väl bra utan päronen också.   

Nu har jag nog inget mer att skriva om så tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback