Kanske inte blir så tråkigt ändå?

När allt kändes som tråkigast, så vände det och blev roligt! Okej, det där var en konstig mening. haha. Nemen allt kändes lite sådär halvtråkigt.. Så jag bestämde mig för att ta tag i det och hitta på något roligt. Så veckan blir nog inte så tokig trotts allt :)

Måndag: Inga planer, ta det lugnt!
Tisdag: Bio på kvällen med Lizah (och någon mer?), "The ugly truth".
Onsdag: Promenix med Ellen på dagen, bio med Ellen, Michaela och kanske Emmelie på kvällen, "Flickan som lekte med elden".
Torsdag: Jobb på Norrahammar, 07.45-11.30. Sen kanske det blir en promenix hem från jobbet eftersom jag troligtvis inte har bilen.
Fredag: Jobb på Norahammar, 07.45-12.30. Sen så pratades det om utgång på fredag, men det blir nog lugnt för mig.
Lördag: En tripp till Göteborg men min kära Jojje.

Timvikarie som man är så är det ju bara ett preliminärt schema. Rätt som det är så kan det ringa någon "Kan du jobba ikväll (eller imorgon)". Har ju fått två biobiljetter av jobbet så det är gött! Så i nuläget så ser min vecka ut ungefär såhär. Det ser väl ganska bra ut? :)

Kommentarer
Postat av: Elina

det låter som en jättemysig vecka, filus :) hoppas ni får kul! <3

Postat av: Martina

Manga planer tjejen! Goteborg blir val hojdpunkten? Kram

2009-09-21 @ 11:16:27
URL: http://martiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback