Jobbjobbjobb

Måste säga att jag känner mig lite stolt över mig själv att jag har överlevt alla de här dagarna på jobbet :) haha, jag vet det är ganska soft i hemtjänsten så vem som helst skulle väl kunna överleva det. Men i alla fall :) Min första riktiga jobbdag på Norrahammars hemtjänst har gått kanon bra! Alla är så snälla :) Förstår inte varför jag håller på att bli nervös och grejer innan jag skulle gå dit? Helt onödigt ju. Nu är jag i alla fall som sagt ledig i två dagar :) Ska bli gött men ärligt talat så kommer jag nog känna mig rastlös. Jag är väl för rolig, när jag jobbar massa så går jag bara och längtar efter att jag ska få bli ledig. Men nu när jag är ledig så kommer jag nog sakna jobbet. Jag tycker faktiskt att det är väldigt gött att jobba :) Men det ska bli himla gött med sovmorgon!!!!

Nu i eftermiddag så ska jag nog enbart ligga och slappa i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback