Jobb hela veckan!

Nix det blev ingen ledig dag i dag.. De ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag med, någon som var sjuk I guess. Så har jobbat till två i dag! Göttgött. I morgon går jag till klockan ett ungefär och på fredag till tolv. Nästa vecka så jobbar jag på Älgstigen på måndag och torsdag, Norrahammar tisdag och fredag. Så än så länge funkar det ju bra med "timvikarielivet" :) Man lever en vecka i taget. Nu när jag har jobbat på Norrahammar ganska så mycket så kommer jag in mer och mer i det, och det känns bättre och bättre :) Så kommer nog kännas lite konstigt att komma tillbaka och jobba på Älgstigen nu :) hehe.

Ledig hela helgen i alla fall! Ska bli gött med sovmorgon :) Kanske mina älskade vänner är sugna på att hitta på något? :) ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

SV: ja det hoppas jag verkligen ! mina föräldrar vill att ajg ska lägga upp bilder det första jag gör nä jag kommer till mitt "hus" haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback