En dag till i soffan

Japp, det blir en dag till i soffan! Sen så hoppas jag på att jag kommer kunna klara av jobbdagen i morgon hyffsat bra :) Får väl se om jag orkar åka upp med mobilen till a6 med. Hade även vart kul att hinna titta lite i affärerna :) Vill ju vara bra tills på fredag med då det verkar bli utgång åter igen! Ska bli roligt :)

Kollade ätnligen på Twilight i går! Jag vet, lite dåligt av mig att jag inte har sett den förrän nu, men det har inte funnits tillfälle helt enkelt. Det var ju helt underbar den filmen, som alla andra har sagt! Åhh vad bra den var, blir helt förälskad.


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Den är kass! hahahaha!

2009-09-02 @ 13:38:56
Postat av: Fia

Jag tycker den är super bra! :)

2009-09-02 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback